Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 15 czerwca 2009

KONCERT TORI AMOS (film) ZABRZE, WARSZAWA 9-10.10.2009

Tutaj znajdziesz: video z koncertu Tori Amos, 10.10.2009 w Warszawie (YouTube HD)

tori amos koncerty w PolsceMySpace.com

Tori Amos zagra dwa koncerty w Polsce!

9 października 2009 roku w Domu Muzyki w Zabrzu.
10 października w Sali Kongresowej w Warszawie.
Koncerty rozpoczną się o godzinie 18:00.

Bilety będą w sprzedaży od piątku 19 czerwca 2009!
Do kupienia w Empiku lub na stronie http://www.eventim.pl/portal/pl/muzyka/rock_pop/tori_amos/50932/

Ceny biletów na koncert TORI wynoszą:

  • Zabrze: 165 zł, 176 zł,187 zł
  • Warszawa: 154 zł, 165 zł, 176 zł, 187 zł, 198 zł

Posłuchaj TORI AMOS (MySpace Music)





Pierwszy dzień sprzedaży biletów na Tori Amos, 19 czerwca, godz 16:15.

Zobacz:
Diana Krall - koncert w Polsce, listopad 2009



bilety, tori amos, koncert w polsce, zabrze, warszawa, gdzie zagra tori amos? koncert 2009

7 komentarzy:

  1. ejka już niedługo :) witam szósty rząd na parterze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. moze ktos chce odsprzedac bilet (Zabrze) gg 7333299

    OdpowiedzUsuń
  3. Również zainteresowana kupnem dwóch biletów do Zabrza - wiem, że późno się obudziłam, ale może ktoś akurat kupił bilet i nie może się wybrać, więc ja chętnie poratuję - mail: alena83@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej, niestety nie będę mogła pojść na koncert Tori, więc mam do sprzedania 2 bilety na zabrzański koncert. Kontakt kreskowka@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Byłem, było bosko. Tori wyglądała jak syrena. Oj spłynąłem z kursu i wpadłem okrętem w skały.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  7. jka już niedługo :) witam szósty rząd na parterze iestety nie będę mogła pojść na koncert Tori, więc mam do sprzedania. Tori wyglądała jak syrena.

    OdpowiedzUsuń

Popularne posty