Szukaj na tym blogu

środa, 8 grudnia 2010

SYLWESTER 2010 GDAŃSK (video) - Z SHAUNEM BAKEREM, TARG WĘGLOWY



sylwester > Gdańsk, Trójmiasto


Relacja video z Sylwestra na Targu Węglowym (Naszemiasto.pl). 31 grudzień 2010 - 1 stycznia 2011.

* * *

Gdański Sylwester minie w tym roku w rytmie dj-skich setów Shauna Bakera (z którym wystąpi MaLoY) i Sebastiana Woltera. Targ Węglowy przed Teatrem Wybrzeże zamieni się w jeden wielki parkiet taneczny. Wstęp na imprezę wolny. Start o godz. 22.

SYLWESTER GDAŃSK
31.12.2010, Targ Węglowy






Wokół Targu Węglowego staną światła, lasery, wytwornice dymów, a na scenie urządzenia pirotechniczne. Wszystko zsynchronizowane z muzycznymi wyczynami gwiazd klubowych. Podczas gdańskiego Sylwestra Baker i Wolter zagrają specjalnie przygotowane sety.

O północy niesamowity, 15-minutowy pokaz laserowo-fajerwerkowy.

Będzie również tradycyjny Sylwestrowy Konkurs Butelkowy - do specjalnych, zielonych pojemników w różnych częściach Gdańska wystarczy wrzucić butelkę np. po szampanie z kartką z danymi osobowymi uczestnika konkursu i czekać na wylosowanie, by wygrać nagrody-niespodzianki.


Sylwester 2010 w Gdańsku.

Sylwester 2010/2011 w Trójmieście. Gdańsk noc sylwestrowa w centrum miasta. Fajerwerki, godzina, plan, dojazd, parkowanie. Powitanie Nowego Roku 2011. Więcej materiałów wideo MMTrojmiasto i Trojmiasto.pl.

13 komentarzy:

  1. Fajnie bylo ale bylo troszkę za sztywno :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najlepszego wszystkim z Gdańska /Biskupia/:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. do siego roku wszystkim nie tylko tym co bawili się na targu węglowym. NAJLEPSZEGO !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja nie jestem z Gdanska i bardzo mi sie podobało

    OdpowiedzUsuń
  5. ja tez nie jestem z Gdańska ale przyjechałem na sylwestra tutaj drugi raz i musze powiedziec ze sylwester 2009/2010 był o wiele fajnieszy niz ten ale nie było zle, fajerwerki nadrobiły na plus dla całosci

    OdpowiedzUsuń
  6. no my w tym roku jedziemy go gd :d

    OdpowiedzUsuń
  7. Ankaaaaaa sprzątaj chaupeee:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Kaska lubi mikolaja :P bo mu chetnie gniecie jaja

    OdpowiedzUsuń
  9. Hahahha lecz się !

    OdpowiedzUsuń
  10. okej.Dr.Oetker na mnie czeka już

    OdpowiedzUsuń
  11. wez bo przejde do morału i po co Ci to :D :) hahahah

    OdpowiedzUsuń
  12. ja bede w 2011/2012,plis fajnie bylo?/???

    OdpowiedzUsuń
  13. dobrze bylo!! :D pogrywali zdrowo! :D

    OdpowiedzUsuń

Popularne posty