Szukaj na tym blogu

środa, 1 grudnia 2010

MTV UNPLUGGED KULT



muzyka>album

Dzisiaj trafił do sklepów album CD/DVD KULT MTV UNPLUGGED. Kult, legenda polskiego rocka, zarejestrował na niej 25 swoich najlepszych kawałków... akustycznie. Koncert MTV Unplugged Kult odbył się 22 września w warszawskim Teatrze Och! W trasę z materiałem z Unplugged Kult ruszy w styczniu 2011.




MTV Unplugged Kult - Arahja

MTV Unplugged to marka znana na całym świecie. MTV POLSKA rozpowszechniła koncerty "bez prądu" w Polsce. Do tej pory swoje koncerty unplugged zagrali: Kayah (2006), Hey (2007) i Wilki (2009).

5 grudnia MTV zaprasza na weekend z Kultem. O godzinie 13:30 zacznie się przegląd najlepszych teledysków zespołu, o 14:00 MTV wyemituje koncert Unplugged, a o 15:30 materiał "making of".



Na nowej płycie MTV Unplugged Kult znalazły się takie kawałki jak:

• 4 jeźdźcy
• Umarł mój wróg
• Berlin
• Dziewczyna się bała pogrzebów
• Maria ma syna
• Czarne słońca
• Mędracy
• W czarnej urnie
• Post
• Nie dorosłem do swych lat (gość: Dr.Yry)
• Tan
• Zastanówcie się sami
• Szantowy
• Bliskie spotkania (gość: Tomasz Kłaptocz)
• Jeśli zechcesz odejść
• Arahja
• Gwiazda szeryfa
• Gdy nie ma dzieci (gość: Zacier)
• Zegarmistrz światła (cover Tadeusza Woźniaka)
• Bal kreślarzy
• Brooklyńska Rada Żydów
• Komu bije dzwon

Oraz bonusy:

• Celina
• Baranek
• Polska


Fragment koncertu MTV Unplugged Kult - Umarł mój wróg


Fragment koncertu MTV Unplugged Kult - 4 Jeźdźcy


Fragment koncertu MTV Unplugged Kult - Berlin

2 komentarze:

  1. Najlepsza płyta tego roku! Co do tego nie mam wątpliwości! 49,99 w Empkiu! Już ją mam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. 15 grudnia 2010, godz.23.30, MTV Polska:
    MTV Unplugged KULT,
    koncert Kultu "bez prądu" z 22.09.2010

    OdpowiedzUsuń

Popularne posty