Szukaj na tym blogu

czwartek, 6 maja 2010

MAM TALENT 3 - CASTINGI W TOKU - PÓŁNOC VS POŁUDNIE


Zapowiedź stała się faktem - castingi do 3. edycji rozrywkowego show Mam Talent ruszyły. Tym razem eliminacje odbędą się w 8. miastach, rozsianych po całej Polsce. To o 3 lokalizacje więcej niż w poprzednich edycjach.

mam talent castingPierwszy casting w Zabrzu. Źródło. TVN

Pierwsze utalentowane osoby zostały już zweryfikowane w Zabrzu - casting w Domu Muzyki i Tańca oraz Kinie Apollo w Poznaniu. 8 maja ekipa Mam Talent 3 wróci do Zabrza, a już 10 maja pojawi się w Filharmonii Bałtyckiej na Ołowiance w Gdańsku. 15 i 16 maja odbędą się castingi w Warszawie - Pałac Prymasowski, 21 maja w Domu Kultury Słowianin w Szczecinie, 23 maja w białostockim Wojewódzkim Ośrodku Animacji Kultury "Spodki", następnie 25 maja w Lublinie, w Hotelu Europa, a zakończy przełożonym z powodu żałoby narodowej castingu we Wrocławiu, w Teatrze Lalek 29 maja.



W selekcji uczestniczy znane i mniej lub bardziej lubiane jury w składzie przewodniczący Kuba Wojewódzki oraz Małgorzata Foremniak i Agnieszka Chylińska.

Wojciech Iwański zapowiada, że 3. Mam Talent będzie pełen niespodzianek. Zobaczymy, czy faktycznie już późną wiosną.


Zobacz poprzednie edycje

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Popularne posty