Szukaj na tym blogu

czwartek, 25 października 2012

Adele James Bond 007 - Skyfall | Piosenka z filmu, TEKST i Tłumaczenie


 Video > YouTube

Adele - Skyfall. Lyrics, tekst piosenki, tłumaczenie. James Bond 2012. Agent 007. Daniel Craig.


Adele - Skyfall

tekst, słowa piosenki, lyrics, teksty

This is the end (To już koniec)
Hold your breath and count to ten (Wstrzymaj oddech i policz do 10)
Feel the earth move and then (Poczuj jak rusza się ziemia)
Hear my heart burst again (Poczuj jak znów wybucha moje serce)

For this is the end (Tym razem to koniec)
I’ve drowned and dreamt this moment (Właśnie utonęłam, a wcześniej wyśniłam tę chwilę)
So overdue I owe them (Przez nich mam niespłacony dług)
Swept away, I’m stolen (Jestem porwana i ogołocona)

Let the sky fall (Pozwólmy upaść niebiosom)
When it crumbles (A kiedy zaczną się walić)
We will stand tall (Uniesiemy głowę)
Face it all together (I stawimy im czoła)
x2
+ At skyfall


Skyfall is where we start
A thousand miles and poles apart
Where worlds collide and days are dark
You may have my number, you can take my name
But you’ll never have my heart

Refren

Where you go I go
What you see I see
I know I’d never be me
Without the security
Of your loving arms
Keeping me from harm
Put your hand in my hand
And we’ll stand

Refren

Let the sky fall
We will stand tall
At skyfall 


Trailer, czyli zwiastun Skyfall z polskimi napisami HD. Daniel Craig i Adele.

1 komentarz:

  1. gor59\ piękna piosenka jedna z lepszych w historii Bonda

    OdpowiedzUsuń

Popularne posty