Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 29 listopada 2010

MAM TALENT 3 WYGRAŁA MAGDA WELC (wideo)


programy tv > tvn


Magda Welc zdobyła głosy jury i publiczności dzięki czemu wygrała 3. edycje Mam Talent. 11-latka okazała się popularniejsza od Kasi Sochackiej, Piotra Lisieckiego, duetu Ani i Jacka, Sabiny Jeszki i grupy Me Myself And I, Kamila Bednarka oraz teamu UDS.



Jednak, czy melancholijne wykonanie Edyty Geppert "Och, życie kocham cię nad życie" nie bylo zagraniem pod publiczkę, pamiętając rozstrzygnięcia poprzednich edycji Mam Talent (zobacz finał pierwszej i drugiej edycji). Nie brakuje w Internecie głosów, że trudne, życiowe piosenki powinny być zabronione dla młodych wokalistek, o życiu mającym niewiele pojęcia (kazus Klaudii Kulawik)... Faktem jest, że umiejętności wokalnych Magdzie Welc odmówić nie można, ale czy są one oćwiczone czy kwestią talentu, to jej słodka tajemnica.
Talentów nie brakowało pozostałej 7-ce finalistów - można powiedzieć, że był to jeden z bardziej wyrównanych finałów programu w historii - ale zwycięzca mógł być tylko jeden.
Finał obejrzało 5,77 mln widzów (według Nielsen Audience Measurement). Średnio wydarzenia w Mam Talent 3. edycja śledziło 5,28 mln ludzi.



Ostateczna lista finału Mam Talent 3
  • I - Magda Wenc (nagroda 300 tys. złotych)
  • II - Kamil Bednarek
  • III - Piotr Lisiecki
  • Nagroda specjalna - 100 tys. złotych dla Sabiny Jeszki.






Pozostali finaliści Mam Talent 3.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Popularne posty