Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 16 marca 2009

MAM TALENT - DRUGA EDYCJA, TVN 2009


Nadchodzi czas dla kolejnych utalentowanych. Śpiewający, skaczący, tańczący, wyginający się i robiący inne, nietypowe rzeczy mogą stanąć w szranki i oddać się osądowi ostrego jak zorza polarna jury - Agi Chylińskiej, Gosi Foremniak i Kuby Wojewódzkiego. Kto zostanie następcą Merkant Ball?

Oglądaj powtórkę:
12.9.2009 Mam Talent - 2 edycja (casting), odcinek 1 - TVN
19.9.2009 Mam Talent - 2 edycja (casting), odcinek 2 - TVN


Źródło. mamtalent.plejada.pl

Program castingów:
  • 4-5.04 Poznań - Hotel Trawiński, ul. Żniwna 2
  • 21-22.04 Gdańsk - Filharmonia Bałtycka, ul.Ołowianka 1
  • 25-26.04 Wrocław - Teatr Lalek, Plac Teatralny 4
  • 9-10.05 Zabrze - Dom Muzyki i Tańca, ul.Gen. de Gaulle’a 17
  • 16-17.05 Warszawa - Pałac Prymasowski, ul.Senatorska 13/15
Wszystkie precastingi odbędą się w godzinach 10 - 20.


Zobacz pierwszy Mam Talent:

Zobacz castingi YCD 4:

13 komentarzy:

  1. bardzo chciała bym pojechac na ten casting ale niestety mieszkam daleko nie mam tam czym dojechac a do tego potrzebne sa pieniadze choc mam talent to i tak nic nie osiagne bo do wszystkiego brak pieniedzy niestety taka prawda alepostaram sie tam byc chocby nie wiem co mniało sie stac..pozdrawiam serdecznie wszystkich uczestnikow jak rowniez jury:))

    OdpowiedzUsuń
  2. :) ja spróbuję pojechać. Ponieważ bardzo w siebie wierzę i chciałabym zobaczyc na ile potrafię się zdobyć..:)chcę spróbować swoich sił.:)jednak, gdy nie przejdę dalej nie załamię się będę dalej robiła coś w tym kierunku ;)
    pozdrowienia dla innych uczestników oraz jury..:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja pojadę...muszę!

    OdpowiedzUsuń
  4. aaaa ! zajebi_ście! muszę iść!;DD

    OdpowiedzUsuń
  5. ej ale jaki Wy macie talent? napiszcie coś więcej...

    OdpowiedzUsuń
  6. Skąd można wziąźć bielty na widownię na castingi? Bardzo proszę o odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
  7. ja bym chciała wiedzieć na którą to godzinę i czy żeby wejść na widownię trzeba płacić...?

    OdpowiedzUsuń
  8. ja też muszę iść i pójdę :):)

    OdpowiedzUsuń
  9. muszę iść :):)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam do gdańska blisko i jest super, dlatego chce się zgłosić na Casting ,ponieważ mam Talent Lubię śpiewać i pisze własne piosenki chce się sprawdzić czy jestem dobry w tym co robię i wierzę w siebie na 100% .
    Pozdrawiam innych uczestników i Jury oczywiście.

    OdpowiedzUsuń
  11. mam pytanko ile trzeba zaplacić??.Bo ja chce pojsc a bede pierwszy raz

    OdpowiedzUsuń
  12. właśnie jak można wejść na widownie ? ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. ;( KIedy będą zdjęcia z drugiego dnia precastingów w GDańskuu? ;(

    OdpowiedzUsuń

Popularne posty